hemma och nyduschad med en riktig shortsbränna!

HEMMA I MITT KÄRA STOCKHOLM!
Skönt att vara hemma faktiskt. Festivalen var underbar och jag hade det så kul!
Men jag dygnade inatt (vaken 24/7) så jag har varit helt galet seg helahela dagen nu.

Har legat framför TVn nu hela dagen, kom hem vid 12.
Sen skulle jag till Moa, ska passa hennes 2 katter, hamstrar, fiskar och blommor i slutet av veckan medan hon chillar i Frankrike i ett minislott med pool och tennisbana.. Avundsjuk? Ja!
Jag tror inte att jag har sett så mycket blommor på ett och samma ställe innan förutom i fjärilshuset..
Men fint är det! Det är bara så att jag själv inte ens kan ta hand om en kaktus i mitt rum, de bara dör från mig.

Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag.
I morgon ska jag städa rummet och rensa hade jag tänkt.
Orkar inte vara så aktiv, det borde vara okej nu efter en 5dagars festivalvecka.

Visst?
J.

Kommentarer
Postat av: C

åhhh, var p&l bra? :)

2009-06-29 @ 01:35:13
URL: http://muppsi.bllogg.se
Postat av: jenny

Det var grymt!

Så otroligt roligt.

Det var bara lite jobbigt med det stekande vädret men det räddades av alla superbra konserter och underbara människor!

Ett tips,

Åk nästa år!

2009-06-29 @ 16:02:57
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0