skolavslutningen

Röd och vitrandig klänning, utsläppt hår, pannlugg, två små flätor från tinningarna och bak fästa med minihårklämmor, tunna strumpbyxor och ett par mörkbruna pumps.

_________________________________________________________

Jag trodde först att jag skulle komma försent till skolavslutningen vilket hade varit hemskt. Men jag hann i alla fall.
Alla var ute i Spökparken och umgicks.
Alla var så sommarsöta med sina avslutningskläder och vita strutar med jordgubbar högsta hugg.

Avslutningen var så bra!

Fin sång bjöds det på från vår underbara sångfågel Emelie, även knasiga citat av lärarna från året vilket lästes upp av en elev och även allsång.

Vi som skulle åka utomlands fick ställa oss upp och säga vart vi skulle.
Bara 2 månader kvar nu, två månader?!
shit.

Men nu måste jag göra mig i ordning.
Bilder och annat kommer upp imorgon... !

Ska snart dra ut i ovädret mot Fridays där sommarlovet ska firas!

pusshej.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0