tillbaka

Hello!
Har haft ett litet uppehåll på några dagar nu med bloggen.
Men så mycket har hänt!

I fredags skulle jag åka tbanan till en fest då jag träffade en gammal klasskompis, missade mitt stopp, fick åka tillbaka, missade tvärbanan och kom fram i tid till att prata lite med mina kompisar och åka hem igen.
En tunnelbanekväll kallar vi det!

I lördags sov jag ut hela veckan vars sömn jag inte fått och sen såg jag den UNDERBARA filmen "The Notebook" med min älskade vän Felicia. Så himla fin! En film man inte kunde låta bli att gråta till..

Se den, vekligen! SE DEN!




I söndags var jag hos min vän Anton och firade hans födelsedag med en massa roligt folk och gav honom en perfekt present tillsammans med Fia som jag tror uppskattades högt! Eller?....
Sen på kvällen firade vi min mamma som fyllde år.

Lite Pommac och presenter på kvällen






Klänning med matchande (mörkblå) örgängen och en silverkedja från Åhlens.



I måndags hade jag en vanlig skoldag som avslutades med 4 timmars telefonförsäljning. (Tråk!)

I dag åkte jag till den Amerikanska Ambassaden för att fixa mitt visum till mitt usa-år.

Jag kom dit vid 8 och fick reda på ( efter 20 min ) att jag saknade ett papper.
Fick åka till stadsbiblioteket för att fylla i ett formulär och gick genom en massa krångel..
Åkte tillbaka till ambassaden och var klar klockan ett med mitt visum.


5 timmar tog hela grejen! PUST.



Tog en tröstchokladmuffin på McDonald's och blev bjuden på toblerone av en främling. ( tog dock inte emot  den, haha.)
 

Efter min lilla sightseeing i Stockholm åkte jag in till stan och hittade min skolavslutningsoutfit!

Jag bryter mönstret från klänningar till..... Någonting annat... Ni får se!
Ska inhandla allt i morgon tänkte jag...


Firade min händelserika dag med en Chiquita smoothie, mango&kokos.

God och sommrig!

AND THAT'S IT!


J.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0