Off to bed

Jag glömde att skriva en sak..

Jag tror att jag har hittat min skolavslutningsklänning!
Jag har haft en klänning på varje avslutning i några år tillbaka och hade inte tänkt att bryta den lilla traditionen.
Det är egentligen en kjol som jag ska köpa i en större storlek och dra upp så att det blir en axelbandslös klänning!
Den är vit och kommer då bli a-linjeformad när jag satt ett skärp under bysten.

Tror att det blir jättebra!
Lägger självklart upp en bild när jag har köpt den!

Men nu ska jag sova!
Godnatt.
J.

Kommentarer
Postat av: hannah

låter supersnyggt!

2009-05-24 @ 22:57:09
Postat av: Elina♥

Hej:) fin blogg! Klicka gärna in på min blogg, klicka på "PANIK!" bland de senaste inläggen och kommentera vilken klänning du tycker jag ska köpa! tack på förhand:D Puss♥

2009-05-25 @ 15:47:26
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0