Off to Brighton!

Om några timmar ska jag träffa Victor och Clara och åka till flygbussen!
Klockan nio går planet! YESYESYES!
Jag är supertaggad på att åka dit och uppleva en ny miljö, kultur och såklart en massa shopping!
Allt jag köper läggs såklart upp på bloggen!

Än så länge vet jag inte om jag kommer att ha tillgång till internet men håll er uppdaterade!
Jag tror att resan kommer att bli superlyckad!

Jag har köpt en "snöboll" till damen jag ska bo hos, en fin liten svensk ljuslykta.


En present som jag tror kommer att uppskattas!
Ett jättebra tips för er som ska åka någonstans och vill ge bort en fin, typisk svensk souvenir.





Dit ska jag!!!

Jenny.

Kommentarer
Postat av: Lydia

Gud vad roligt!

ha det bra!

2009-05-12 @ 14:39:11
Postat av: FELICIA

DU MÅSTE RINGA MIG NÄR DU KOMMER HEM OCH BERÄTTA ALLT!!! :D <3

2009-05-15 @ 20:29:58
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0