Red Lips

Hejsan.
Sitter kvar i skolan idag för att plugga matte till ett prov i morgon och sen jobba från 5-9, segt!
Hoppas att ni har någonting bättre för er än jag!

Har sett nu att jag har fått resultat från helgens solning på balkongen, liten brun har jag allt blivit!
Brännan matchar fint med det rosa nagellacket från Maybelline.
En annan fin sak som alltid passar..

Röda läppar



Något som aldrig går ur stil utan alltid sitter kvar stenhårt år för år är de röda läpparna.
Smultronrött för sommarn, djupt rött i kylan och det som är trendigast just nu; orangerött.

Tänkte lägga upp några alternativ av märken men min dator krånglar så jag tar det när jag kommer hem sen.

Ha en bra dag!

J.

Kommentarer
Postat av: LindaL

Älskar rött läppstift!

Lägg upp tipsen på märken så fort som möjligt!

2009-05-06 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0