Sista dagen på långhelgen.

Idag åkte jag och pappa in till VällingbyC för att ta ett kort på mig på Expert till mitt visum.
Jag måste ha ett visum till USA eftersom att jag ska bo där ett år .
Där är de så sjukt petiga på att allting ska vara perfekt så kortet var tvunget att tas på ett proffesionellt ställe. 

Jag ser nästan kriminell ut på min bild, helt allvarlig med tomma ögon!
Men det var ett sånt foto som behövdes, för 250 kronor... Ett foto, outch!

Menmen, nu är det avklarat i alla fall!
Skulle ta en PowerWalk hem och råkade bara ramla in på H&M på vägen genom Centrumet och köpte en somrig byxdress och en väska.
Men det gick på under 400 kronor, ungefär 398:- .. Inte så stor skillnad men ändå bättre!

Men egentligen ska jag inte tycka att det är dåligt.
Min kompis Fia sa till mig för någon månad sen att man inte borde må dåligt av att spendera sina pengar.
Vad ska man annars göra med dem?!
Det mottot stämmer kanske bara i stora drag men ger mig ett bättre samvete för min spontana shoppingrunda så vi kör på det!

Här är bilderna på grejorna,


ENJOY!




Jag todde aldrig att jag skulle köpa en byxdress, det kändes för vågat för mig men på den senaste tiden har jag börjat falla mer för de extremare sakerna som är "moderiktiga" och den här gillade jag så mycket att  det helt enkelt inte gick att motstå den!
(bilden till vänster ska bara visa benlängden, dålig kvalité på bilden!!)
Färgen är egentligen starkare och fräschare, inte lika dassig som bilderna visar.


Väskan, hoppas att bilden inte är för mörk!


Annars har det varit solning på balkongen idag, så underbart fint väder!
Men nu ska jag kila upp och titta lite på Söndagsparty med Filip&Fredrik!

J.

Kommentarer
Postat av: Sofie

älskar byxdressen!

2009-05-24 @ 23:05:01
Postat av: Henny

Sååå fin väska!

2009-05-25 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0