Sleepy

Programmet var stört och underhållande till sista minuten!
Hoppas att någon av er såg det!
Anyway, ska sova nu hade jag tänkt.
Vägrar vara så trött imorgon som jag var idag!
Så godnatt på er!
Sleep Tight!

BRIGHTON


Bjuder på en bild på mig och Bella när vi badar i Brighton!
Jag är den långsamma tjejen till höger.

Det var iskallt men så skönt när man hade gjort det.
Kunde dock inte hålla balansen ute i vattnet som Bella utan ramlade i gång på gång.
Folk (i princip hela vår grupp som vi åkte med stod och tittade på) trodde att
jag hade kul och "lekte" i vattnet när jag egentligen kämpade för att komma upp över ytan
men ramlade omkull hela tiden av vågorna, hahah!
Ett litet missförstånd där!

Kul hade vi det i alla fall, Brighton i mitt hjärta!
^^
J.

Kommentarer
Postat av: Fia

Lovely!

2009-05-26 @ 17:08:57
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: kattah

hahah, låter kul!

2009-05-26 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0