Slow

Hejsan!
Idag var jag på stan klockan halv 11(!!!)
Det var första gången på flera år som jag varit på stan så tidigt på en helg!
Men det var ganska skönt ändå.

Träffade min kusin och hennes lilla Indra. Världens sötaste unge!

Letade efter färgade wayfarers på Glitter men alla var slut, någon som vet var snygga färgglada sådana kan hittas?





I morgon klockan 21:00 lyfter planet mot Brighton!!!
Tittade på huset som jag ska bo i och det såg jättefint ut! Stort, vitt och engelskt.
Hela min klass ska ju dit och på lördagen drar vi vidare till London!
Där ska det shoppas för hela min lön säger jag bara!
Men nu måste jag gå,
trevlig kväll på er alla! (;
J.

Kommentarer
Postat av: Felicia Marthe

Sv: Jo, jag har nog också nu på senaste tiden bara sett dem i vitt... Jag kollade själv i vällingby :(

2009-05-10 @ 13:12:29
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0