Snabbtsnabbtsnabbt

HelloYou!
Idag har jag haft en bra dag men som vanligt är jag uppe för sent för att jag ska orka upp imorgon..
Därför blir det ett kortare inlägg idag!

Jag tänkte bara lägga upp  bilder på några av de smycken jag köpte i England.
Kom på att det är bättre att sprida ut alla plagg och bilder under flera dagar.
Annars blir det för många bilder på en gång.

ACCESSOARER.


Jordgubbarna är från Clarie's och de rosa fick jag av min värdmamma.



Ring från Primark för ca 20 kronor.



Hittade dessa söta små guldblommor i en skönhetsbutik men kan säkert hittas i de flesta butiker där det säljs hud och hårvård. Som på
Boot's
vilket var en butik som var en stor favorit hos alla tjejer!



Armband från Primark för ca 30 kronor.



6 par örhängen i pastell för ca 23 kronor, från
primark.



Milkshake-örhängen från Clarie's för ca 50 kronor.



Och äntligen mina wayfarer's! Kanye West modellen i rosa, de helsvarta och de svart/korallfärgade!
Alla 3 från den underbara affären PRIMARK! Ett par för 12 kronor, fullt UV-skydd på de 2 med glas!

Men nu ska det sovas!
See you soon.
Jenny.

Kommentarer
Postat av: lindis

älskar smyckena!

sjukt snygga!!

kolla gärna in min blogg!

samma namn som min mailaddress!

puss

2009-05-23 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0