sommarvärme

Igår var jag med Ida, Caroline och Frida. Vi gick runt och pratade och hamnade tillslut på en brygga vid Ängbybadet.
Det var en trevlig kväll!

Nu ska jag dra iväg med Fia och köpa skönhetsprodukter till mors dag och försöka att byta min väska som jag visade i inlägget med min byxdress. Vill ha en ny för att en rem har gått sönder efter en dags användning.
Jag gissar på dålig kvalité + att det var ett måndagsexemplar. Hatar sånt!

Men sen ska vi vidare till en superfin äng på Drottningholm och plugga, äta jordgubbar och sola, ska bli jättemysigt!

Ha en bra söndag!

J.




Kommentarer
Postat av: Doris

mysigt!

2009-06-01 @ 19:21:21
Postat av: Clara

Men Jenny! Har du en blogg, det hade jag ingen aning om! :D Nu har jag lite underhållning framöver! ^^

<3 Clara

2009-06-01 @ 19:52:13
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: JennyKE

SVAR: Hahah, ja det har jag!

Fler och fler får reda på den nu!



Ja, det har du!

läs och njut^^

<3

2009-06-02 @ 17:10:24
URL: http://jennyke.blogg.se/
Postat av: rinny

gud vad härligt det låter

2009-06-02 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0