hairstyling

Ganska seg dag idag, pratade dock med min kära faster i telefonen vilket var jätteroligt! Tack för att du ringde.
Hon är helt underbar, rolig, ungdomlig(tom omognare än mig, älskar tecknat osv.) och klockren!
Kollar liksom på South Part, hur bra är inte det?!

Anyways,
Jag och Kelsey lekte frisörsalong.. Hihi!
Här har ni lite pics från det.


Den ytterst glamorösa salongstolen


Hade 24 bobbies (inte boobies) i mitt hår efter ett experiment..
Hade långa och fina naglar för typ 32 timmar sen som nu som ni
kan se är borta. Tro det eller ej men långa naglar är inte en
fördel när man spelar basket! Haha!


The ugly truth, haha!

In action


Efter, förlåt för "jag-måste-gå-på-toaletten-posen" men jag gör ett
dåligt försök att visa upp min myskofta jag handlade i Chicago!

Klart!

Love,
J

 


Kommentarer
Postat av: tova

ÄLSKAR koftan! Sjukt snygg verkligen, jättesnygg bild på den också ;) Ditt hår va jättefint också! Så cred till Kelsey från mig :)



MISS U<3<3

2009-11-23 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0