happy thanksgiving

Just nu sitter jag med Kelsey hos hennes kusin och glor på Tvn. Mysigt ändå med den tända brasan, det blåsiga vädret utanför och doften av pumpapajerna. En typisk traditionell Thanksgiving efterrätt.

Känns ganska konstigt ändå.
Jag har sett fram emot Thanksgiving så länge och nu är den redan här. Det har gått så fort även om jag har gjort så mycket sen jag kom hit den 11 augusti och jag har så mycket kvar att uppleva.
Jag njuter verkligen av varje dag för jag har det så bra här borta. Nästan för bra..
Men såklart saknar jag min familj, KSGarna, södra ängby och norra ängby folket, släkten, barndomsvänner och alla andra vänner!
Jag och Felicia pratade om det här för ett tag sen och det är nästan som att man saknar hobbyturkarna ibland.. Nästan.. Haha!
Men jag har ändå inte haft den här riktiga hemlängtan än som tur är.
Jag har det som sagt så bra här borta men såklart är ni saknade, hela högen.
LoveU,
J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är extremt saknad här borta! <3

2009-11-26 @ 22:04:41
Postat av: Fia

är så happy for you för att du har det så bra <3 really!

men kan ändå inte låta bli att längta som en dåre tills du kommer hem... (a) saknar dig så otroligt stört mycket.

2009-11-26 @ 22:39:08
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Felicia

JAHA?! Så oss Bromma kyrkabor saknar du inte? Nehe okej...

2009-11-30 @ 00:07:23
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/
Postat av: Annabanana

Jag firade också thanks giving hos mike och åt pumpapaj!:D Saknar dig!<3

2009-12-01 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0