New Moon tonight

Hey!
Ikväll ska jag, Kelsey och Killian gå och se New Moon!
Den hade premiär i NYC och L.A i måndags och folk började köa utanför biograferna redan i lördags.. 
Här borta hade den premiär midnatten mellan torsdagen och fredagen så några från skolan hade kommit hem vid halv 4 för att de hade sett midnatts showen.

Men vi ska försöka att undvika de skrikande och patetiska tjejerna genom att gå på en söndagskväll, hoppas att det funkar!
Ni som känner mig bättre vet att jag inte kommer stå ut med tjejskrik varje gång Edward visar upp sig
eller den scenen som visas i reklamen när han visar magen.. Tinnitus?!
Okej, hett men gud. Det är helt sjukt hur överdrivet det är här borta i USA.

Det får mig att tänka på en sak, tänk om Edward Cullen var ful.
Eller i alla fall inte lika snygg som Robert Pattinson. Gud vad mediavärlden skulle se annorlunda ut..

Men jag kan erkänna att jag gillar
Twilight och att jag har läst ettan och är på sidan 140 i New Moon. Skulle försöka läsa den innan jag ser filmen men jag gav upp. Har över 400 sidor kvar och jag är lat och inte lässugen. Alls..

Sen skulle det inte heller vara kul att se filmen ikväll när jag vet hur allt slutar..
Min åsikt i alla fall.

Så, någon som sett New Moon eller bara har en åsikt om filmerna?


J.

Kommentarer
Postat av: Fia

det är fucking sjukt överdrivet här också... orkar med all twilight-hysteri. jag spyr på det! uärk

2009-11-23 @ 00:09:53
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0