thursday night

Hey bloggen!
Förlåt för hela lösenordsgrejen men jag la inte in det själv utan det kom dit från en annan blogg jag var inloggad på. Men om det händer igen så kan det vara bra att veta att det går att bara kryssa ner den lilla "pop-up" rutan så kan ni kolla på min blogg som vanlig igen, men förhoppningsvis kommer det inte hända igen!

Så idag var jag med Elizabeth, Sammie och Trevor efter skolan för att spela in en film eftersom att de hade det som en uppgift på engelskan och lilla jag är så snäll och är med i filmen för deras skull (;
Haha, men det var kul i alla fall!
Dock riktigt kallt efter ett tag när vi gjorde utomhusscenerna, jag fick blåa händer med oranga prickar
(det fick dem att tycka att jag var ännu konstigare än innan, inte bara en foreigner!)

Men det var hur kul som helst, roliga människor!
Hoppas att jag kan få några bilder från dagen så ni kan få se dem också (: !

Känner mig för trött för att uppdatera mig bättre just nu men det kommer!!!
Har gjort lite shopping och så så det måste upp..

Låtar, som inte vill lämna radiotopplistorna här borta exc for Fireflies som redan har en plats i det förra inlägget!






Terroriseras ni av låtarna i Sverige just nu också?

J.


Kommentarer
Postat av: Fia

SVAAAR: Hahaha, han ska jobba på ikea :D

2009-11-14 @ 18:47:54
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0