chicago day one

Hey!
Som ni säkert vet så var jag i Chicago i helgen med EF.
Det var jag, 3 till svenskar, en norska, en aussie, en från China eller så... en finne och så en massa tyskar såklart och en österrikare. Alla bor i Wisconsin.

Det var en tysk och österrikaren som kom från min skola, Christian and Stefan, så dem kände jag redan+ Katarina som är tysk och bor 30 min från mig.

Vi hade det hur kul som helst under resan och jag vill bara åka tillbaka!

Dag ett,






Pissigt väder men det fick oss inte på sämre humör! Right Stefan?





S-s-s-subway, längesen man såg en sådan!



Me and my shoppingfriend!







The bean



Hej, jag är glad!











Sears Tower (vägrar kalla det Willies tower som har köpt det,
typ som Globen, Ericsson globe.. suck)



Från tornet






Moi



Coola, höga byggnader överallt!



Me and Katarina.
We look goorgeous and we know it!



Här åt vi middag och en sjuk kul grej hände men själva händelsen kräver ett eget inlägg som snart kommer men jag kan bara säga att besöket slutade med mig ståendes på en stol, gapskrattandes inför hela restaurangen!



Ett snabbt besök på Hard Rock Cafe gjordes också.



Kiss'n'fly

Inlägget från dag 2 kommer imorgon, lördag för mig och troligtvis sen lördag- tidig söndag för er.

Bye,
J.





Kommentarer
Postat av: jocke

SNABBT BESÖK PÅ HARD ROCK CAFÈ?!? har jag inte lärt upp dig bättre än så?

2009-10-24 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0