craving for crackers

      

 



Okej, jag erkänner.. I'M FAT!
Eller inte fet.. Men jag äter som om jag vore det.
I alla fall när Austins Cheddar Cheese Crackers finns i huset. Eller peanut butter som också funkar.
Dock inte lika goa.
Jag har en seriös fetish (ej som i Wikipedias förklaring...) på dessa kex, det är sjukligt! Mmmm...

Men jag kan fortfarande räddas, har börjar med dagliga sit-ups nu. 
Mellan 100 och 500.
Sen ska jag börja med lårträning också... Lårträning... Låter så konstigt...

Jag och Felicia pratade i telen häromdagen och båda har börjat räkna calorier och grejer!
Utan att veta om att den andra gjorde det.
Gjorde det aldrig förut! 
Tror att jag gör det för att jag undermedvetet börjar må bättre av det.. Som OM jag hållet koll på det jag äter.

Jag har inte gått upp..än... Ska inte göra det! Det är bara så att det skrämmer mig lite hur mycket jag kan och vill äta. DET FINNS Så SJUKT MYCKET GOA GREJER HäR BORTA!!!!!!

Kära svenska vänner,
Snälla lämna mig inte om jag kommer hem överviktig...

Er trogne wannabe amerikan,
J.K.E.

Kommentarer
Postat av: Annabanana

HAHAHAH! Du får jättegärna komma hem tjock, för jag kan inte tänka mig dig tjock!:P Kom ihåg att äta lite reese's åt mig:D<3

2009-10-16 @ 12:26:30
Postat av: JennyKE

Hahahah, tack anna!

Bra att jag har en van i alla fall nar jag kommer hem !

DET SKA JAG !

<3

2009-10-16 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0