high heels

Formal Day tomorrow!
Jag ska ha på mig en klänning som jag fick av Janet och Kelsey häromdagen.
De hade sett den när de var ute och shoppade och tyckte att den var "Jenny" så de köpte den åt mig!
Underbara människor.
Så jag ska ha på mig den imorgon, svarta strumpbyxor och ett par skyhöga klackskor.
De är i alla fall high heels för mig!
Jag kommer hålla mig till de långa killarna imorgon för att inte se ut som en midsommarstång.
Eller okej, jag ska sluta klaga.
TALL IS HOT!
Klackskorna är Kelsey's och hon ska låna mina mörkbruna high heels.
Tar bilder imorgon så ni får se allt!

Wish me good luck! Vill inte ramla och glida fram på magen genom korridoren, tack!
Skicka en lyckospark över Atlanten också, eller två..

Puss,
J.

=








?



Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till Jenny! Om du får en bild på dig när/om du trillar vill jag mycket gärna se det!;)

2009-10-01 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0