formal day

Hemma från volleybollmatchen nu.
Vi har 3 skollag. C-team, junior varsity och varsity.
C-team är för de mindre erfarna och sen går det uppåt
Alla tre lagen förlorade tyvärr matcherna.
Men det var kul att spela i alla fall, älskar att spela matcher!

Idag fick jag se killar i klänningar
(inklusive chest hair och armhålehår till silkestyger!) och tjejer i kavaj och balklänningar(här snackar vi bröllopstårtemodeller som är lika tjocka som duntäcken!)

Imorgon är det green and gold day.
Homecoming dance och homecoming game!

Blev frågad av en kille på skolbussen (satt inte längst bak denna gång!) om jag ville vara hans date på dansen.
Han frågade mig precis när jag var påväg att kliva av bussen, har inte sett honom tidigare men han kommer från min skola. Det var lite kul att bli frågad sådär. Lite speciellt när jag inte känner honom men kul!


Jag överlevde i alla fall skoldagen med mina high heels och klänningen och fick många fina kommentarer!


The dress.
Pics on the high heels are coming, just couldn't get a picture of them that was good enough but I will get one eventually!
Or two..

J.K.E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0