THe weekend at janet's sister Jeans house



Jag gör ett desperat försök att tugga gräs som en hillbilly.
Killian är min förebild!


Killian.
That's the way to do it.
The real hillbilly, oh yes!
(Han skulle bli så arg om han såg att jag kallar honom hillbilly på bloggen men nu kan han inte se det så too bad!)



Jag och en av Janet's bröder på en tandem cykel.
En av de roligaste människorna jag träffat! Påminner lite om Torben! Haha!
Det blev en 3 timmars lång cykeltur, I'm in damn good shape now!



Skratsa hovar är min specialite'.




Blev kallad "dare devil" efter det här.
Sjukt fin utsikt var det i alla fall över stupet!

Men nu ska jag sova!
Good night my dear swedes!
J.


Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt härliga bilder! sista bilden speciellt sista!:D<3

2009-10-07 @ 16:32:26
Postat av: Moa

Aaah högt! eller??

miss you benny :)

2009-10-07 @ 18:48:13
Postat av: JennyKE

Tack!



Sjukt hogt faktiskt!

Miss u too!

2009-10-16 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0