this weekend

Den här helgen träffade jag en del av släkten från Jeff's sida.
Bla hans föräldrar & bror med barn och fru.
En del andra släktingar kom också över från Janet's sida så det var en rolig helg!



Jag, Megans kompis och Killian&Kelsey's kusin Megan.
Vi sitter i regnet under the homecoming game.




Sen efter matchen gick folket vidare till dansen.
Jag och min stalker.. Ska berätta om honom i ett annat inlägg snart.
So owkward that it's not even funny... oh my!



Efter dansen var det jag, Hannah, Killian, Andrew, Janelle, Darin(ja Fia, DARIN!) och Morgan som åkte till Friday's där resten av kvällen spenderades, mycket trevligt!





Sen i lördags var vi på en årlig äppelmarknad där man kunde köpa allt äppeligt man kan tänka sig!
Jag åt mitt första carmel-apple, Mmm...
Jag körde på plain och Kelsey pepprade på med ett carmel-apple+M&M's.. Amerikaner U know.. (;
Typ den största äppelpajen i Wisconsin, USA, världen..? Görs där!


The guy who wouldn't stop teasing the foreigner.. (;




Bump, Set and Spike!
Presenter till mig, Killian and Kelsey som vi fick av deras kusiner.
Jag för min volleyboll, Killian för fotbollen och Kelsey för skolbandet!

Sen tog en av kusinerna mina senior pictures.
Alla seniors tar dem hos en professionell fotograf och byter kort med varann och ger bort till familj och vänner.
Hon som tog dem är jätteduktig på att fota, hoppas att dom blev bra!

Men nu ska jag glo på lite TV.
Ska bli bättre på att uppdatera nu!
Missa inte inlägget om min Stalker imorgon!
Hahah, godnatt!
J.K.E


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA omg heter han Darin?! Jag dööööör!

2009-10-08 @ 15:32:32
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: JennyKE

Hahahhahaha, I KNOW!

2009-10-16 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0