working after school hours

Yepp, här sitter den lilla overachiever'n.
Eller kanske inte, för om jag hade varit det så hade jag inte ens behövt sitta här.
Om jag hade brytt mig tillräckligt mycket om min Powerpoint-presentation om Irlands business life @ entrepreneurship ( Yes, jag kan stava! ).

Men ändå bryr jag mig tillräckligt mycket för att stanna i skolan nu och få det gjort.

Lite skönt också att slippa ta äckelpäckelskolbussen och istället ta bilen hem med Killian, much better!

Igår var jag hos Esther ( from Thaiwan )
Skitkul var det! Jag, hon och Sadie. Vi skar pumpor och dansade som galningar!
Jag lärde dem min Britney Speals Circus Dance på en stol.. Hihi, busigt..
Nej, men det var jätteroligt i alla fall och Esther är helt grym på att dansa!
Hon visade oss en klassisk Kinesisk dans och herregud vad duktig hon är!

Ska försöka ladda upp videon här snarast! Bilder kommer hopefully ikväll.
Ohnej, mix med engelska och svenska igen.. Suck..Skärpning!

Skypade med min darlingaste darling Fia igår, sjukt kul!
Visade min värdpappa i webben precis när han höll i ett av sina gevär i vardagsrummet, gissa om Fia blev rädd?!

Hahah, hon vet inte om hon vill komma hit och hälsa på längre.. Mig och min amerikanska mördarfamily!
Nej, hon ska komma! Hon och Tova!
Gjorde dock misstaget att berätta för en av killarna här borta att Tova var en modell tidigare.
Han är numera besatt och vill bo hos oss i huset medan tjejerna är här bara för att kunna ragga på modellen,
nämnde jag att han redan har en flickvän?

Tova, bara så du vet så är detta en kille jag inte skulle låta dig vara med i alla fall, hahah!
Han är för... Obeskrivlig...

Nej, men jag älskar killarna här borta, de är helt underbara!
Ingen svensk mellanmjölk någonstans!

Bara så sjukt sköna hela bunten!

Hmm... Jag har varit sugen på Cocoa with mini marshmallows sen igår.
Kanske man kan köra på sina puppy-eyes och få Killian att köpa ett paket.
Han skulle nog inte ha mycket emot det heller..

Men i alla fall, jag är klar med min presentration nu!

Inlägget ikväll kommer att innerhålla,
*Bilderna från igår.
*Förhoppningsvis en video med thrillerdansen.
*Något mer.. Vet inte vad än.. Kände bara för att göra en lista.



BYEBYE MY DEAR SWEDES!
LOVE,
J. 


Kommentarer
Postat av: tova

HAHA ojoj du får inte göra så dom blir alltför besvikna när jag kommer ;)

Det är säkert lugnt Jenny, han är väl antagligen lika kort som resten av killarna i världen är för mig ;P

2009-10-31 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0