computer app.

Just nu sitter jag och har "free-time" på computer app så jag tar tillfallet i akt och bloggar lite! (;
Igår hade mitt lag en volleybollmatch.
Vi spelade 3 matcher men precis när vi var påväg att göra en comeback så blåste dem av matchen när det stod 18-20 till det andra laget...

MENMEN! Det var kul i alla fall att spela en riktig match och i helgen har vi en tournament.
Jag känner att jag har blivit så mycket bättre på spelet nu!
Spikes och sånt!
Inga södra ängby matcher här inte! (;

Maten idag var spaghetti med köttfärsås,
med sked och gaffel!
Jag kände mig som en 5åring med mina försök att äta! FAAAIL!
De har Aldrig knivar här i skolan.. Helt sjukt.. Får väll börja ta med min min egna kniv!

Hohojaja,
men nu ringde klockan och lektionen startar igen så jag måste sluta.

talk soon,
J.



 



Kommentarer
Postat av: mathilde

wowwwwwwwwwwwwww jenny fett avis hahah jag vill också åka nu :( ;D

2009-09-09 @ 22:24:32
Postat av: Annabanana

Hemma hos oss äter vi alltid pasta med sked och gaffel!;)

2009-09-10 @ 10:29:53
Postat av: emelie

Jenny din jävla fikus, SKED OCH GAFFEL! icke någon meskniv här inte (; Sakna sakna saaaaknaaaa <3 <3 <3

2009-09-13 @ 15:29:42
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0