mamma&pappa

Okej, jag kan inte maila fran skolan eller hemifran eftersom datan är på lagning så jag får skriva har på bloggen istället!

MAMMA OCH PAPPA. ( Jocke, meddela dem om de inte redan vet! )
Om ni läser detta..
Jag kommer inte hinna prata med er på telen ikväll eller imorgon.
Ikväll spelar high schoollaget en bortamatch och jag kommer inte komma hem fören inatt.
Sen imorgon ska jag se en Badgers Game och kommer inte vara hemma fören det är natt hos er.

MEN på söndag är jag hemma till 6pm!
Så vi hinner prata under dagen.
Ring när klockan är 11 hos mig, då är jag definitivt uppe!
Kommer troligtvis inte ha någon tillgång till internet innan dess, därför skriver jag allt nu!

Mamma, kommer inte kunna skypa eftersom att datan är på lagning.
Prata ihop er om hur ni ska ringa... Hihi!

För er andra, jag har inte pratat med mina föräldrar på telefon än. Det har liksom gått en hel månad!
Har haft så mycket för mig men nu är det kanske dags.. Hahah!
Sorry för meddelandet men så kan det gå i en nödsituarion!

Men nu kommer snart bussen som ska ta oss till Wild Rose och fotbollsmatchen så jag måste sticka.

BILDER KOMMER!!! HOLD ON!!!

Puss,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0