the HORRIBLE school bus

HI!
Förut var jag väldigt peppad på att åka skolbuss.
Jag får ju skjuts varje dag av Killian så jag har bara åkt skolbussen när vi har haft bortamatcher i volleyboll.
Men förra veckan hade jag ingen träning så jag och Kelsey tog skolbussen till Janet's jobb och fick skjuts av henne hem.

Vi gick på bussen och hon satte sig brevid en annan tjej i mitten när det fanns lediga säten för två längst bak, utan att säga något till mig så jag tänkte inte mer på det utan satte mig själv längst bak.

Vi började åka och folket där bak runt omkring mig började skrika till varann, spotta ut genom fönstrerna (en tjej fick spott över sig 2 ggr.. ) och hålla på.
Där sitter jag som ett frågetecken med händerna i knät som en vilsen liten flicka! Vilket jag iof var..
Jag tittar åt höger och ser en fet snorloska dingla upp och ner under ett säte och en kille som försöker smeta bort den.. Jag fick kväljningar, tittar åt ett annat håll där en kille skriker "NIPPLES!!!

Fyfan vad äckliga de där snorungarna var!
Jag dööör!!!

Sen när vi kliver av bussen går jag fram till Kelsey som säger "so what did you think about sitting in the back?".
Hon hade gjort allt med flit, hon trodde att jag skulle fatta att hon inte ville sitta där bak och att jag skulle hänga med och göra likadant.
Sen tyckte hon att det skulle vara kul att låta mig sitta där bak för själva upplevelsen..
TACK KELSEY!

Hahah, never again!
j.



Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

kan se det framför mig när du ser snorloskan och sen vänder bort huvudet <3 JAG DÖR HAHAHAHA

2009-09-30 @ 20:17:45
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0