Gud, så enkelt...

Laddade precis in mina nyaste bilder in på datorn och nu ska jag ladda upp dem här på bloggen och skriva om allt jag än inte har skrivit om för att jag har varit allt för lat.

Fick för mig om att det var så jobbigt och kraftansträngande att blogga men så jobbigt är det ju inte!
Men efter den pausen jag haft så kommer jag nu med nya tag! Haha!

Har fått tillbaka blogglusten nu.

Men det är inte lika enkelt för mig som för alla andra i alla fall!
För varje gång jag ska blogga så måste jag in på Google och skriva "swedish letters" och sen kopiera åäö.
Sen om jag vill ha ett å så måsten jag köra 2 backspace för att få fram det och ännu värre är det med ä då jag måste ta bort ö, hoppa över ä och ta bort å och sen gå tillbaka till start.

Nu kan jag göra det fort men ändå!!
(Allt detta för att jag lånar min värdfamiljs dator hela tiden, köpte ingen egen så jag har inte åäö på tangentbordet!)

Men nu ska jag inte klaga utan blogga,
enjoy!

J.

Kommentarer
Postat av: Emily

WOW, jag beundrar verkligen ditt tålamod när du orkar köra "sno från Google"-stilen med åäö O_O Försökte med det ett tag i Japan, men sen gav jag upp och skrev på engelska istället XD Keep up the good work ;)

2010-02-18 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0