Nattskidåkning

Min kontaktperson berättade om en nattlångfärdsskidåkningsgrej..Haha!
Man åker långfärdsskidor på kvällen med ljus runt spåret.
Jag, Jeff, Killian, Sarah(kontaktperson),Katharina och 2 andra utbytesstudenter som precis flyttat hit var där.


Me, Killian och vår vän Andrew var där med sin familj.
En skönare och roligare männsika får man leta efter!


Spåret.

Katharina!

Jag och Katharina.

Son och far.


Sen drog vi vidare till Hooters och åt!
Tyvärr tog jag ingen bild på de lättklädda servitriserna men kan visa er nästa gång jag går dit.
Lite speciellt är det allt..
J.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du roligt där? :)

2010-02-18 @ 13:49:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0