Christmas pics

Dess bilder las ut på FB idag av Killian&Kelsey's kusin..


Jag efter att 2 av Kelseys och Killians kusiner svingade mig fram och
tillbaka och sen kastade mig på soffan. Någonting som tydligen alla i
släkten hade gjort, utan det var man inte en del av släkten, haha!
En roligt och speciell tradition, även om jag vägrade i början men gav
in eftersom att 50 pers stod och sa "Jenny,jenny, jenny, cmon!"
Hahah, liiiite press där alltså! Men det var kul i alla fall, ni vet som man svingar
småbarn fram och tillbaka när en hållet i händerna och den andra fötterna.:)


Me, Killian and our fake toungues.

Basketmatch ikväll,
coachen sa att jag skulle spela mycket..
Nervöst!
Btw, senaste matchen som jag freakade ut på gick bra för min del.
Spelade bättre än vad jag trodde att jag skulle göra men vi hade 3 avbytare
istället för en. Men vi förlorade med 10p..

Hemmamatch är det ikväll också!
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0