Wave

Neutrogena Wave™ Power Cleanser
The Neutrogena Wave Power Cleanser gives you the kind of soft skin that truly gets noticed.



Neutrogena Wave is a battery-operated power cleanser that's clinically proven to perform better than ordinary manual cleansers. At the click of a button, Wave's gentle vibrating motion massages tingly cleansing foam deep into pores to remove more dirt, oil and make-up than ordinary cleansing. After just one use, Neutrogena Wave helps reveal softer, smoother skin. Best of all, Wave is gentle and easy enough to use every day--even in the shower.

Mitt senaste inköp, helt underbar!
Han använt den 3 ggr och min hud känns redan mycket lenare och allt!
Men jag vet inte om den finns i Sverige? Har någon sett den?
Finns 3 olika sorters 'pads' att köpa som gör olika saker för din hud.
Tvättar, eliminerar blankhet, tar bort smink, finnar osv!

Hur bra som helst!
J.

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa preics måste vara jätte kul speciellt med kulturen och allt själv har jag börjar intfressera mig för att kanske gå högskola i usa men tänkte fråga bara det var rätt mycket jobba innan du fick bli en utbytes student eller var det ganska enkelt att åka ... kram

2010-01-12 @ 11:23:14
URL: http://angelicamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0