HEEEEEEELP!

Okej. Har study hall just nu och pratade med min vän Tina som är i mitt basketlag.
Hon sa att till kvällens match har vi bara 6 spelare, 6 SPELARE?!?!?
För er som inte vet så är man alltid 5 ute på plan, dvs att vi kommer att ha en avbytare!
Alla andra är sjuka, en failar i ett ämne i skolan och en annan är skadad.

Jag kommer säkert sitta i början men sen kommer jag spela största delen av matchen!!!
Hjälp!
Har inte spelat mycket alls innan eftersom att vårat lag är väldigt bra och jag har haft mycket att lära mig men ikväll kommer jag att spela hur mycket som helst!

Kul iof, men samtidigt riktigt skrämmande!!
4 quaters och varje är 8 min lång och man springer ju typ HELA tiden, jag kommer att vara död efteråt.
Fan, glömde min astmaspray också.. Kan det bli bättre?!
Hoppas att min ansträngningsastma inte slår till.. Den har bara gjort det seriöst en gång sen jag kom hit, på en jättehård träning, basket ofc..

Skicka en lyckospark från andra sidan pölen och önska mig lycka till!!! (I'll need it!)

Lovelovelove,
J.K.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0