Nyårslöften~

Hoppas att jag kommer kunna hålla dem, ett par stycken i alla fall.. Hahah!

♥ Förlora de kilona jag gått upp i McDonalds-landet. (Typ 5.. Haha!)
♥ Sova mera och inte nicka till på lektionerna.. Kanske sluta skjuta upp skolarbeten också.. Haha
♥ Strunta i om jag är trött eller inte, ta vara på de 6 månaderna jag har kvar och njuta som fan!
♥ Blogga mera, bli bättre på att uppdatera och inte skriva ett julinlägg år 2010 när det var julen09...
♥ Fortsätta med basketen och ha lika kul som jag har haft och kämpa tills jag spyr!
♥ Borsta tänderna 2 min 2 ggr om dagen. En minut och 10 sek räcker inte!
♥ Skjuta med ett gevär igen.. Det var kul.. Hihi..
♥ Rida mycket igen när det blir varmare, kommer sakna hästarna när jag åker hem igen! :'/
♥ Jogga om jag inte joinar friidrotts-laget, joggade faktiskt mycket innan det blev svinkallt...
HA SÅ JÄVLA ROLIGT MED ÄLSKADE FELICIA I CARIBBEAN UNDER SPRING BREAK! TAGGAAAAA!!!!



Ankläppar...Grr...

J.


Kommentarer
Postat av: Felicia Kasselbäck

Är du så dum att su skriver dina nyårslöften öppet såhär??

- Du ska ju hålla dem för dig själv så att ingen vet om du feilar...



Förutom sista, FAN VA KUL VI SKA HA!



LOVE YOU <3

ps, I LOVE MY SNUGGIE! .. You are just jealous..

2010-01-03 @ 18:23:32
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0