What's home?

Fick mitt hemdatum när jag kom tillbaka från kryssningen.
Den 15 juni åker jag hem igen.. Känns helt sjukt att tänka på!
Jag är rädd att jag kommer att komma hem och att allt kommer att gå tillbaka till vardagen alldeles för fort.
Att det kommer att vara som att jag aldrig vart borta.
Jag kommer att ha varit borta i ett år, ett helt jävla år!
Men när jag och Felicia träffades igen så var det nästan som att vi aldrig varit borta från varann.. Inte mer än bara ett par veckor liksom...
Har haft drömmar, eller jag ska nog säga mardrömmar, om att jag träffade Fia och Tova efter ett år utan att ses och vi kramar inte ens varann! TYp 3 ggr har detta hänt, och det skrämmer mig!
Inte att just det skulle bli sant men att det inte skulle vara en Big Deal att träffa alla igen,
att man är tillsammans en kväll och sen är det precis som innan!
Som att man aldrig vart borta..
Jag hoppas verkligen att jag har fel, helt fel...
Vet att Felicia har haft liknande drömmar och så.
Men jag ska sluta tänka på det och njuta av varje dag jag har kvar!
För jag älskar fanemej det här stället!
Puss♥
J.

Kommentarer
Postat av: Fia

När du kommer hem, bebi... då kommer det INTE vara som om att du aldrig har varit borta. Det kommer vara kramkalas, dunderfester och massa kul hela tiden för att ta igen all den tid vi inte har setts på!



Vi ses om ca tre veckor :)

2010-03-31 @ 16:14:45
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0