MOA

Kläderna jag köpte i MOA aka Mall Of America.
From Forever21, suprisesuprise...
Tunn blus som kommer användas flitigt i sensommarn och höst.
Söt manchesterkjol som jag drömmer om med tjocka strumpbyxor
till i höst matchat med mina bruna geek-klackar från payless.
Färgen är egentligen mycket med vinröd än vad bilden visar, inte alls
så lila som min kamera så gärna ville föreslå.
Vippig vintagelooking kjol till hösten med jaaa...
Once again tjocka strumpbyxor och söta klackar!!
Mysigt stickat hårband till utsläppt, lagom ruffsigt hår.
Klassisk trenchcoat sorry för den suggiga bilden, bättre kommer!
Har längtat efter att äga en länge nog så jag kände att det var dags
att ta tag i det, haha.

Jag är nöjd med all shopping jag har gjort, köpte tom lite mer grejer igår..
Shit, dags att väga min väska. Hoppas jag får med mig allt, haha!

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0