Way Out West

Min första fb-status som jag postade när jag kom hem:
Wakes up after 12 hours of sleep by my brother who says that it's time to get up, looks in the mirror and see the biggest bags under my eyes that I've seen in my entire life, calls my friend up who asks me wft I did last night because it sounds like I've smoked 5 packs of cigg and drank a bottle of vodka. I ♥ Jet lag.

Så yes, jag har varit lite lätt seg haha. Även med uppdateringen här på bloggen. Men nu är jag i alla fall med Tova på way out west. Igår var vi i Trådgårn, en nattklubb. Där spelade lite bra band som vi såg och det var kul men ikväll är det de större artisterna som spelar! Dessa är de jag och Tova ska se,
Robyn, sjukt jävla taggad på den!
The Hives, ska tydligen vara jättesköna live.
Fleet foxes, känner inte till dem så bra men har hört en massa bra om dem så det ska bli spännande att se!
Prince, ett måste att se honom bara för att.
Nu kom Tova ut ur duschen så det är min tur att hoppa in! Sen ska vi knata runt lite på stan och ta lite frisk luft, älskar Göteborg för att det är så mysigt! Skulle inte ha någonting emot att vara här lite oftare.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0