There is a german in thaaa house!

Min tyska kompis Stefan från Tyskland är hemma hos mig och hälsar på :)
Han har varit här sen igår. Vi lärde känna varann när vi båda bodde i USA då vi gick i samma skola.
Det är han som har hjälpt mig fixa om headern nu som bara behöver finputsas lite nu innan den är helt klar!

Hittills har vi varit och storhandlar, shoppat, lekt på IKEA och sen har han varit på vasamuseet (Okej, det ska vara en såndär sak som börjar på a på e nummer ett men detta skrivs på en tysk Mac so whatever)... I alla fall så har han gått runt och utforskat staden lite själv!

När jag slutade skolan gick vi och kollade lite i affärer och jag köpte ett par snygga byxor på BikBok.
Visar dem imorgon!!

Här kommer några bilder som har tagits under dessa två händelserika dagar!


Bjuder på en hemsk bild som togs efter att vi handlar ihjäl oss på Ica Maxi.

En suddig bild från min balkong..

En fin bild Stefan tog under sin dagsutflykt.

Jag och Stefan!!!

Okej, kanske inte den bästa starten men imorgon då jävlar kommer det snygga bilder!!
Haha, godnatt säger tysken och svensken.

CYA!
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0