Vilket jävla skämt...

Den 28 juli 2010 skrev jag det senaste inlägget..
Idag är det den 7 februari 2011.
Kamerasladden är hittad och åter igen borttappad men jag har andra kameror att ta bilder med nu!

Saken är den att jag kommer att börja blogga igen och jag hoppas att mina gamla läsare kommer att kunna hitta tillbaka till bloggen så småning om.. Men medans det kommer jag i alla fall att börja skriva som vanligt igen.

Har saknat att blogga faktiskt, hur mainstream det än är!!

Men headern måste BORT!
Gillar den inte alls.. Ska fixa om den så snart som möjligt, har redan en idé om hur jag vill att den ska se ut.

Så från och med NU ska jag börja blogga som vanligt igen, har fått nog med klagomål från vänner om att jag är sen med att hitta den där jävla kamerasladden!

Haha! Jaja, nu är jag igång igen i alla fall och jag ser fram emot att fortsätta skriva i dig min fina blogg.

E N J O Y!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0