All there is,

Monday- Photoshoot
Jag, Stefan, Cody och Ashley åkte till La Crosse för att ta en massa foton. Jag och Stefan agerade modeller och det var SÅ kul. Cody är skitduktig på att ta bilder och hans kamera är grym. Han har spenderat så mycket pengar på den också, galet. Men bilderna blev i alla fall jättebra och det var hur kul som helst att leka modell haha! Tror absolut inte att jag är någon modell så don't get me wrong, det var bara kul att ta bilder and have fun with it! Ska lägga upp en massa här när jag får dem av Cody. Men ljuset är verkligen jättebra i dem. En massa ska också upp på Lookbook eftersom att vi bytte om till flera olika outfits.
Tuesday- Shopping
Jag, Kelsey och Janet gick runt och shoppade in the mall och hade det kul! Det var relaxed och bra. Sen hängde jag med Cody och Dylan utomhus vid vattnet, so pretty. Sen drog jag och Cody hem till honom och kollade på film!
Wednesday- Sarah's
Jag träffade Katharina hemma hos Sarah och sa hejdå till henne eftersom att hon åkte tillbaka till Tyskland dagen efter, so sad.. Men jag ska absolut hälsa på henne någon gång! Hoppas hon kommer och hälsar på mig i Stockholm! Men sen hängde jag med Sarah ett tag innan jag drog hem till det tomma huset eftersom att alla var ute på vift. Sen kom Frankie och Ryan över hem till mig och bara hängde, always fun. och efter det runt 2 kom Cody över och vi bara satt och snackade i köket till klockan 8 på morgonen. Insane! Det är så man vet att man har en riktigt bra vän, man märker inte ens när timmarna går..
Thursday- Cofee shop and a movie
Jag, Emily, Stefan och Kelsey drog till La Crosse och mötte upp Cody och Ashley på ett café. Vi satt och kollade på alla bilder från måndagen, gud vad bra de blev! Är så taggad på att få CD'n och bläddra genom dem igen. Herregud vad mycket man skrattar med dessa människor, love it. Sen åt vi pizza på en random restaurang och sen gick vi till Rivoli's, en biograf. Där kostar en film bara 3.50$ för att de bara visar gamla filmer, eller gamla och gamla.. Vi såg pirates of the c och idag kan man se the hangover 2 så det är ju asvärt! Annars går en film på runt 10$... Rivoli's är också en jättehäftig old fashioned biograf där man kan dricka vin eller äta glass till bion, eller pizza.. En massa olika grejer helt enkelt! + att det är jättecoolt inrett. Wish I had taken a picture of it..
FRIDAY= Hängde med Stefan ett tag hemma hos honom vilket var kul, alltidlika roligt att hänga med min tyska vän! Sen drog jag hem igen, käka pizza once more. Intressant I know... Men just nu väntar jag på att bli hämtad av Ryan och Frankie då vi ska vidare till La Crosse ikväll! Är taggad!
Så det var min random vecka. Inte så detaljerat men nu vet ni i alla fall lite av vad som har hänt i mitt liv som en wannabe americanoooo ♥
Lots of Love,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0