"Are you making fun of my goods?!!"

Yes, det var det jag fick höra förra söndagen då jag och min ex-värdfamilj var ute i en liten stad och hade picknick och grejer (det är därifrån jag tog bilden med den fina utikten). Vi tittade runt i en massa fina butiker och knatade runt på stan!


Jag såg den här otroligt hemska kepsen och kunde såklart inte låta bli att driva med den och säga att jag skulle gifta mig i den... Men seriöst, "think bride" vilken smaklös brud skulle vilja ha den här?! (Tänkte jag/sa till min amerikanska familj). Sen efter mycket skratt tog Kelsey en bild på mig i den (som failade hårt dock eftersom att den togs rätt så odiskret med en blixt och ägaren till butiken precis kom in i rummet).

Ägaren sa "are you making fun of my goods?!" Hahah, det gjorde vi ju men jag fick inte fram ett ord utan alla andra fick istället säga "nejnej, absolut inte. Vi tittar bara runt... Äuum.."

Det var ett kul minne dock.. Men jag hoppas att den är utsedd för möhippan och inte själva brölloppet... Hoppashoppashoppas, man vet ju aldrig!


Sen på kvällen åkte jag, Killian, Frankie och Alexis (vänner från mitt gamla high school) och tittade på fyrverkerier. Det var bara den 3e juli (den 4e är nationaldagen då de normaltvis har fyrverkerier) men städerna runt omkring brukar ha dem på olika datum på att det inte blir som en tävling mellan alla små städer+att man kan åka runt och tiita på alla under olika kvällar, så det var kul!

Sen åkte vi vidare och hängde hemma hos en kompis!

J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0