CHICAGO

Här kommer en bunt bilder från min miniresa till Chicago!

Det var jag, min "amerikanska familj" och Kelsey från Australien
(som var utbytesstudent samma år som jag) som var där och turistade lite.
En random bild vid vattnet i området där Killian (ex-värdbror) bor och utbildar sig till pilot.
Jag, australiensiska Kelsey och amerikanska Kelsey aka min amerikanska lillasyster.
En tvättbjörn som skrämde livet ur mig när den hoppade fram bland stenarna, haha.
Konsertställe i downtown Chicago.
Kelsey, jag och the aussie framför the famous bean.
Downtown Chicago.
Min kusins frus lillasyster som bor och jobbar i Chicago. Vi är jämngamla men det här var första gången vi träffades så det var jätteroligt att få åka ner och hänga med henne ett tag.
En random tjur eller kossa som vi bestämde oss för att posa med!
Som ni ser så handlade jag lite på Forever21. Förvånandsvärt lite dock för att vara jag när det kommer till den butiken.. Men ska till den i Madison snart igen så jag hoppas på lite mer tur i shoppingen då!
Vad jag köpte kommer i ett inlägg snart!
Jke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0