NOTHING COULD BE EVERYTHING

Igår hade jag en sån stessad känsla i hela kroppen som inte går att beskriva.
Jag var hemma hela dagen för att jag skulle träffa Frankie, men det ställdes in
tillslut då han blev tvungen att jobba klockan halv fem på morgonen nästa dag.
Synd att jag inte gjorde någonting under dagen då tänkte jag, jag har ju bara en
begränsad tid att spendera här i USA med mina vänner, men samtidigt tror jag att
jag behövde det. Jag satt bara hemma och bloggade och la upp bilder på facebook
och smsade en massa med folk här borta för att planera min vecka. Men det kändes
ändå aldrig tråkigt, jag var inte uttråkad en enda sekund, bara jävligt trött.. Kanske
var det en perfekt dag till att bara andas ut? Tror att jag behövde det faktiskt. Är för
stressad hela tiden för att jag vill "make the most" av tiden jag har här. Men det är
fortfarande cirka 3 veckor kvar, det är länge! Hoppas att jag lugnar ner mig snart och
inser att jag har mycket tid på mig att träffa de jag vill träffa och har hittills varit med om
otroligt mycket. Det är bara jobbigt att veta, som Stefan, min vän från Tyskland sa igår
efter att jag berättade hur stressad jag blev när min syster sa att det bara var 15 dagar
kvar tills hon åker till Australien, dvs 15 dagar+ en vecka tills jag lämnar USA:
"yeah me too, especially cuz i know that i won't visit anytime soon again"
Det är därför jag så gärna vill göra det mesta av tiden jag har här, för jag vet inte när jag
kommer att träffa dessa människor igen. Men ibland behöver man ladda sina batterier för
att kunna njuta av allt igen. Det var det jag gjorde igår. Då ville jag inte ens lämna huset,
jag var nöjd men idag ska jag träffa Katharina igen. Vi ska till the mall och knalla runt,
and I can't wait.

Me and that goodfy dress that Kelsey made me try on at Macy's.
(ser ni hur det ser ut som att jag inte har en bh under, well I do, det är klänningens fel, haha!)
Love you Kels, like the sister I never had.
J.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fin blogg :)

2011-07-20 @ 19:37:41
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

allt bra? :)

2011-07-21 @ 11:50:38
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0