It's pizzalicious,

Träffade äntligen Stefan och Emily i lördags! Vi hängde hemma hos Emily och bara umgicks. Åh vad jag älskar hennes rum. Det är ett vindsrum som är helt i rosa med snett tak, affisher på väggarna och random grejer överallt. Bilder, en liten discokula hängandes i taket, papper med quotes på... Jag har fått lite inspiration till hur jag vill att mitt nya rum ska se ut, that's for sure.
Ska försöka komma ihåg att ta en bild nästa gång jag är där..
Emily och Stefan som vägrade vara med på bild, haha!
Emily's lillasysters födelsedagstårta. Det var en supergod chokladtårta med lots and lots of frosting. YUM!
Att ha godis på tårtan var helt i min stil, I love candy. Damn, min tårta i år ska lätt gå i detta tema.
Pråligt värre men det tårta och godis i en combo kan ju aldrig bli fel, nonono.
De hade köpt ett varsitt paket med mini pizzas också, även ett till mig
men efter en stor lunch kunde jag inte få i mig en bit till mat så jag
avstod. Men de är sååå söta! Det är som runda små, hårda pitabröd.. typ..
som man har tomatsås, pepperoni och ost på!
Allt finns redan i paketet som man köper, ready to go.
And oh, hur awesome är inte dessa glasögon? Det är Stefan's!
Han letade efter dessa "John Lennon" billor när han var i Stockholm
men hittade inga, tror att han hade fått dessa av en vän.. I'm pretty sure..
Han ser dock mycket bättre ut i dem än jag haha, passar inte riktigt mig..
Efter denna visit åkte jag in till La crosse och hängde med några vänner där nere under kvällen.
Det var väldigt random men väldigt kul, still.
Puss, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0