SO LUCKY

"What a fucking adventure"
Det är vad jag precis skrev till min kompis Stefan efter att ha berättat om gårkvällen för honom.
Sippar åter igen på en kopp kaffe och tänker hur annorlunda allt var när jag gjorde samma sak igår, så mycket har hänt. Var som sagt i La crosse igår och det man absolut inte vill ska hända när man är ute i USA under 21 hände. Don't need to say more.. Jag tror att ni kan lista ut det själva. Men jag hade tur, väldigt tur och jag är otroligt tacksam för saker som vissa människor gjorde för att rädda mitt skinn. Mitt utländska jag. Har aldrig varit så otroligt rädd förut. Hoppade fan ner från ett tak, snacka om adrenalinkick... Men där tog det stopp. Men allt är bra nu och jag har for sure lärt mig en läxa.
No more, no more.
Herregud vilken jävla röta.
L A fucking Crosse.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0