HORSE CAMPING

Jag, Janet (ex hostmom), Kelsey (ex hostsister), Karen (familjevän till dem), hennes dotter och Jean (Janets syster) åkte förra södagen på "horse camp". Det är precis vad det låter som, man campar med hästar! Så man rider på dagarna på olika spår i skogen och på kvällarna grillar man smores och delar historier. Sjukt kul och mysigt om man är med en rolig grupp människor vilket jag var!
Jag har gjort det en gång tidigare med samma människor. Det var den första helgen jag spenderade i USA under mitt utbytesår. Det var så kul att åka iväg med dem för att jag kände mig genast som en del av familjen. De är så sköna, det går inte ens att beskriva. Man skrattar non stop när man är runt dessa personer!!
Jag och Kelsey under en av våra dagsturer.
A part of the camp, det var här vi bodde under 4 dagar. Man sover i grejen som sitter på bilen. Det är tom en
dubbelsäng! Så vi hade flera såna med oss.
The trail
The group
FRIED FOOD: Mini tacos, potatoe skins, cris cross fries, onion rings and cheese curds.
Alla köpte en hamburgare var och beställde en "side order" så delade vi på allt!
Sjukt gott och sjukt onyttigt..
Jag åt en swiss cheese burger with mushrooms, så la jag till bacon.
Fan, mina amerikanska vanor börjar komma tillbaka sakta men säkert haha!
Kelsey, Janet, Karen and me.
J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0