Happy Birthday to me!

Efter att ha fixat våra naglar igår så åt vi middag på Olive Garden med ett gäng vänner.
Det var så kul att träffa alla igen då jag inte sett några av dem på ett år.
Sarah (2a från vänster) var min kontaktperson under mitt utbytesår i USA och Katharina (1a från vänster)
var en utbytesstudent samma år som jag, från Tyskland.
Det var vi som bestämde träff från början, sen var det flera som joinade vilket var jättekul!
The whole group.
Vi brukade alltid säga att det var min födelsedag när vi gick ut och åt förra året så att jag fick en gratis sunday ice cream, och den här gången hade Sarah till och med köpt med sig en tårta haha! Så jag firade min födelsedag för första gången i år igår!
Me and the manager doing the "Olive garden italian gangster-pose".
Sarah kom på idén att jag ska ta en bild med managern varje gång vi
"firar min födelsedag" så det här var första gången vi tog ett sånt kort,
flera ska det dock bli, haha!

Så det var helt enkelt en lyckad kväll!!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0