Watermelon and coffee is the perfect combo..

Yes, kaffe och jag har blivit mycket goda vänner på senaste tiden. Kanske bli för bra vänner?
Nej, beroende ska man inte bli! Men jag känner att jag är hög på koffein 24/7 nowdays med all diet pepsi och kaffe. Men jag kommer sluta dricka läsk så fort jag lämnar staterna, I always do.
Men igår var jag och Kelsey i La crosse och kollade runt i deras mall. Jag köpte ett par skor som jag ska visa upp här och Kelsey hittade ett par supersöta klackar som tyvärr var ett snäpp för stora, darn it.
Sedan gick vi till en nagelsalong and got our nails done. Jag tog en vanlig behandling med massage och grejer medan Kelsey fixade akrylnaglar, pretty! Mina är fixade här ovanför i bilden, valde ett sommarrött nagellack.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0