ALMOST THERE

Efter att ha dragit mitt lata ass ut på stan och till resebyrån, stått i kö, taggat till och underhållt en kassörska i 20 minuter med Tova så står vi fortfarande utan tåg och Way out West-biljetter. Menmen, imorgon provar vi igen och denna gång ska vi båda ha pengar på kontot haha, lite felberäknat av min kära vän men det är okej för att vi ska ha det så jävla bra på den där jävla festivalen och imorgon ska vi fanemej få våra biljetter!!


Jag och Tova på hennes landställe för en sommar sedan, bara för att jag vann loppet med gräsklipparn. Inte lätt när man har den inställd på kanin, right?
Love you crazy.

J.


Kommentarer
Postat av: tova

HAHAHA klockren bild! x) alltid lika sega, men vi går alltid i mål för eller senare ;) puss!

2011-06-28 @ 00:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0