FINALLY

Efter en lång dag fylld med stress så är min biljett till USA fixad.
Mitt namn var felstavat till en början så de ville att jag skulle köpa en ny biljett för 5000 och blablabla..
Nu är det fixat i alla fall so it's all good...

Mina sista dagar i Svea Rike har varit jättebra.
I tisdagskväll var jag på Ängbybadet med några fina vänner och åt middag, sedan gick vi hem till Tova och chillade.
Sen igårkväll var jag på T.G.I Friday's med tre vänner, åt middag och hade det jättemysigt. 
Vi delade på en pitcher med mojito. Jag hade aldrig provat det innan men guuud vad gott det var!!




Men nu ska jag upp igen om 4 timmar (haha, fuck my life) och åka till Arlanda för att börja min resa till USA. Är så himla taggad, kan inte ens beskriva det i ord. Ska bli så kul att se alla igen!
Näsa uppdatering kommer från USA, be ready!!

Ttyl, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0