SNEAK PEAK

Tog en liten paus i bloggandet när jag kom hem från Italien då den senaste veckan har varit riktigt buissy!! Men nu är jag igång igen. Lägger nu upp en sneak peak på allt som har hänt den senaste veckan så kommer en bättre uppdatering snart, hinner inte mer då jag måste till jobbet! 3e dagen idag, men det är kul med något nytt! Gillar faktiskt mitt sommarjobb.. :)


Italy, the land of speedos... Like?
Dislike.


Längst vattnet vid Gamla stan.

En lägenhet bredvid med mattor på vädring, lökar på tork och en massa annat pryttligt.

En enkel dressbild utanför en port i underbara Sicilien.

Min fina gamla klass tog studenten!


Själv hade man skolavslutning som vanligt. Two years down, one more to go!

Hade en galen men underbar skolavslutning med mina sköna klasskompisar!!

Vill uppdatera med men jobbet kallar! Men det kommer snart. Ska hem till min gamla vän Moa idag efter jobbet och bara chilla, kul att träffa henne eftersom att det var en bra tag sen senast!

Puss.
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0