Äta, fika, dansa

Idag spenderade jag knappt någon tid i skolan då det var "frankofonie-dagen". Folk som läser/kan franska samlas varje år och pratar, äter mat från olika franka länder osv. Det var bättre förra gången jag var där då det var en massa uppträdanden och så men idag gick man mest runt och åt en massa ost... Helt okej det med!
Sen fikade jag men Therese, Clara och Ingrid på Sturekatten, jättemysigt ställe!
Det är allt för ofta som man fikar på tråkiga, mainstream ställen som Waynes sånt, mycker roligare med unika och mysiga ställen som inte ligger mitt på turistkartan!
Sen gick jag som vanligt på dans vid 5. Dock hade de gått igenom en helt ny dans medan jag vart borta förra veckan (Dublin) så det var ganska svårt att hänga med, men ska öva som satan här hemma nu!
Här är låten, dansen till den är lite grabbig hiphop, ascool koregrafi verkligen! Säkert mycket roligare när man lärt sig den också.. Haha!
Men nu ska jag städa runt lite, får nämligen besök imorgon!
Sen blir det till att sova!
Puss,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0