BADBADBAD

Ingen bra uppdatering på senaste dagarna, je sais.. Men jag har haft så mycket i skolan så att det har inte funnits tid. Hade jätteroligt i lördags dock på födelsedagsfesten och utgången blev rätt lyckad! Bara lite tråkigt att klubben stängde en timme tidigare än vad vi hade förväntat oss eftersom att vi gick över till sommartid! Men det ska vi inte klaga på, sommartid förfan!!

Sen i söndags var jag på ett Jehovas vittne-möte. (nej, jag är inte troende) Det var ett studiebesök som vi skulle göra utanför skolan, det var intressant men inget jag tror på. Deras teorier.. Don't make sense to me.. Menmen!

Sen i söndags fikade jag med min vän Linnéa på ett supermysigt café i Gamla stan, milleur hette det tror jag, jättefint i alla fall!

På tal om sommartider, lite fint från GinaTricot.

Lätt instoppad i ett par jeansshorts och bruna sandaler till.


Matchas snyggt med ett par vita converse.

Funderar fortfarande på den här, allt beror på hur lång den är på.
Men kan tänka mig den med rakt, utsläppt hår och stora solglasögon...

J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0